?

Log in

No account? Create an account
August 2010   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Scarf OMG Nivella

Typical

Posted on 2004.06.18 at 10:07

Comments:


aurora_bee
aurora_bee at 2004-06-18 06:53 (UTC) (Link)

Re: Help me out here, you exotic lingo goddess you.

You know rumpy pumpy ;o) What I guaranteed you'd get last night after the flowers ;o)
taer_silveroak at 2004-06-18 06:57 (UTC) (Link)

Re: Help me out here, you exotic lingo goddess you.

*laughing* I figured. I just didn't want to assume and find out it just meant asking for a drink or somethin. Hehe.
aurora_bee
aurora_bee at 2004-06-18 07:01 (UTC) (Link)

Oh er...

We got a drink called scrumpy which is a really strong apple cider that I like. Kind of LOTR stuff, can knock you out if you drink a pint fast. But not rumpy although me being the cocktail queen I am I could probably make something quite interesting ;o)
taer_silveroak at 2004-06-18 07:04 (UTC) (Link)

Did it just get warmer here?

Oh dear.
aurora_bee
aurora_bee at 2004-06-18 07:11 (UTC) (Link)

Uh? Have I turned into a hot water bottle?

So a rumpy would have to have something really sweet in it. Pineapple juice blue cucasso, mmm. Nah that's a 'green window'. Wrong colour completely.
taer_silveroak at 2004-06-18 07:16 (UTC) (Link)

<censored>

Well.. Bailey's... or something coconut.
aurora_bee
aurora_bee at 2004-06-18 07:21 (UTC) (Link)

Re: <censored>

I know a twist on the pina colada! Pineapple, coconut, jamaican rum and touch of the blue stuff.

Or something real hot aftershock red, wild turkey and a dash of cola. If that don't kill you I dunno what will!
taer_silveroak at 2004-06-18 08:00 (UTC) (Link)

Re: <censored>

I'd respond, but I'm dyin already. ;P
aurora_bee
aurora_bee at 2004-06-18 08:01 (UTC) (Link)

Re: <censored>

Lol! Hey you haven't made any posts for ages. You ok?
taer_silveroak at 2004-06-18 08:05 (UTC) (Link)

Re: <censored>

Yeah. I'm fine. I'll probably be a little quiet for a while.
aurora_bee
aurora_bee at 2004-06-18 08:07 (UTC) (Link)

Re: <censored>

*sniff* I miss your nutty posts. *hug*
taer_silveroak at 2004-06-18 08:17 (UTC) (Link)

<this space intentionally left blank>

*hug* ^-^
Previous Entry  Next Entry